معجزه

کاربرد نرم افزار ایلاستریتور

کاربرد نرم افزار ایلاستریتور - دوره آموزشی ایلاستریتور - کلاس آموزش ایلاستریتور - آموزشگاه گرافیک

کاربرد نرم افزار ایلاستریتور - دوره آموزشی ایلاستریتور - کلاس آموزش ایلاستریتور - آموزش ایلاستریتور

یکی از محصولات شرکت ادوبی ،نرم افزار Adobe Illustrator است که مخصوص طراحی گرافیکی و ساخت تصاویر وکتوری است زیرا محاسبات آن بر اساس ریاضیات است و با استفاده از محاسبات به خلق تصاویر وکتوری میپردازد.از این نرم افزار برای ایجاد لوگو ،تصاویر ،و گرافیک برای چاپ و استفاده بصورت آنلاین در وب استفاده میشود.

نرم افزار ایلاستریتور ،شباهت بسیاری به نرم افزار فتوشاپ دارد و این شباهت شاید به دلیل ارتباط تنگاتنگی است که با فتوشاپ دارد.در استفاده از ایلاستریتور در صورتیکه لایه بازی از فتوشاپ داشته باشیم ،میتوانیم آنرا به محیط این نرم افزار انتقال داد و از آن استفاده نمود.اما اینکه چرا با تمام قابلیت هایی که فتوشاپ دارد ،از ایلاستریتور استفاده میشود ، به دلیل تصاویر وکتوری است که به ما میدهد زیرا هرچه بر روی تصاویر زوم نماییم ازکیفیت آنها کاسته نمیشود به همین دلیل شاید یکی از اصلی ترین رقبای این نرم افزار ، نرم افزار کورل باشد اما به دلیل قدیمی شدن آن طرفداران کمتر و البته وفادار به خود را دارد.همچنین نرم افزار ایلاستریتور از فتوشاپ بسیار قوی تر است و پیچیدگی ها و امکاناتی را دارا میباشد که فتوشاپ این امکانات را ندارد.به همین دلیل است که اکثر طراحان مطرح در جهان ،برای خلق آثار گرافیکی خود از ایلاستریتور بجای فتوشاپ و کورل استفاده میکنند.

در صورتیکه یک تصویر توسط ایلاستریتور طراحی شود ،میتوان از آن در ابعاد بسیار کوچک و یا بزرگ بدون نیاز به باز طراحی استفاده نمود.بعنوان مثال در صورتیکه یک لوگو توسط این نرم افزار طراحی شود ،میتوان از آن لوگو در مقیاس بسیار کوچک و بر روی کارت ویزیت و یا در مقیاس بسیار بزرگ مانند بیلبورد قابلیت استفاده را دارد.

اگر شما نیز به طراحی با نرم افزار ایلاستریتور علاقه مند هستید باید در ابتدا دوره آموزشی فتوشاپ را بگذرانید و سپس وارد دوره آموزشی ایلاستریتور شوید.

برای استخدام شدن در سمت گرافیست حرفه ای باید دوره های آموزشی زیر را بگذرانید و  به این نرم افزارها مسلط باشید و در دوره آموزشی برای رزومه کاری خود ، نمونه کارهای قوی و قابل قبول انجام دهید:

*دوره آموزشی فتوشاپ بازار کار و یا دوره آموزشی فتوشاپ آتلیه و عکاسی

*دوره آموزشی کورل

*دوره آموزشی ایلاستریتور

در این میان گذراندن دوره آموزشی ایندیزاین لازم نمیباشد مگر اینکه شما بخواهید تمامی نرم افزار های گرافیکی را مسلط باشید و در چندین شغل فعال باشید .

کاربرد نرم افزار ایلاستریتور:

در ادامه به بررسی مواردی چند از کاربردهای ایلاستریتور میپردازیم:

  • طراحی در ابعادی بدون مرز برای چاپ

  • Layout بندی در سطح ساده و حرفه ای

  • امکان دسترسی به کد رنگ های چاپ و مدیریت ساده رنگ ها

  • تبدیل عکس ها به وکتور

  • نقشه کشی

  • خروجی مناسب برای استفاده در وب

  • دارا بودن المان های UI موبایل

  • امکان گرفتن خروجی pdf

  • ابزارهایی برای تولید motion graphics و visual effects

  • امکان کراپ کردن بخشی از تصویر برای چاپ نمودن آن

  • طراحی تصاویر واقعی

  • طرحی جعبه های بسته بندی کالا

  • طراحی دیجیتال تصاویر

  • کشیدن نقاشی

  • قابلیت استفاده از قلم نوری در طراحی

  • طراحی بروشور

یکی از مزایای نرم افزار ایلاستریتور ،قابلیت ذخیره نمودن فایل های svg است .تصاویری که با برخورداری از حجم بسیار پایین ،از کیفیت بالایی برخوردارند.بنابراین نیازی نیست که برای کیفیت وب سایت خود از تصاویر حجیم استفاده نمایید.همچنین طراحی آیکون ها برای استفاده در وب سایت ها توسط این نرم افزار امکان پذیر است.

علاوه بر این این نرم افزار قابلیت طراحی عکس های سه بعدی را نیز دارد.این قابلیت توسط رنگ آمیزی بصورت پرسپکتیو perspective صورت میگیرد.

از دیگر مزایای استفاده از نرم افزار ایلاستریتور ،توانایی تبدیل تصاویر خلق شده به کدهای css است که کار طراحان را در زمینه نوشتن کدها بسیار آسان مینماید.

در صورتیکه جزو آن دسته از افرادی هستید که کار انیمیشن سازی انجام میدهند ،استفاده از نرم افزار ایلاستریتور میتواند برایتان مفید باشد.بدین صورت که ابتدا تصاویر را توسط این نرم افزار خلق نموده و سپس به محیط نرم افزار افترافکت انتقال دهید.علاوه بر این به اشتراک گذاری تصاویر بین نرم افزار های فتوشاپ ،ایندیزاین ،پریمیر و این نرم افزار نیز امکان پذیر است.

همچنین از ایلاستریتور میتوان برای طراحی موکاپ ها نیز بهره برد.

چه کسانی از ایلاستریتور استفاده می کنند؟

  • طراحان مد
  • طراحان وبسایت
  • گرافیست ها

اما مانند تمام دیگر نرم افزارها ،در کنار تمام مزایایی که دارد ،معایبی نیز دارد اعم از :

  • طرح های تولید توسط ایلاستریتور ،بسیار ابتدایی و سطحی است
  • در مقایسه بافتوشاپ ،برای تبدیل یک نقاشی به یک عکس مراحل دشواری را باید طی نمایید بنابراین برخی طراحان فتوشاپ را برای این منظور برمیگزینند

تفاوت ها و قابلیت انتقال فایل ها در ایلاستریتور WINDOWS  و MAC

نرم افزار ایلاستریتور با فرمتی کار میکند که با هر دو سیستم عامل همخوانی دارد .به همین دلیل میتوانید با هر کدام از سیستم ها که طراحی خود را انجام دادید ،بدون نیاز به CONVERT نمودن تصاویر ،آنها را بین دو سیستم ویندوز و مک انتقال دهید.

اما در صورتیکه کاربران MAC فایل خود را بصورت .ai ذخیره نمایند ، سیستم ویندوزی متوجه خواهد شد که این فایل ،یک فایل ایلاستریتوری است.علاوه بر اینکه این فرمت بصورت پیش فرض موجود است ،بصورت دستی نیز قابلیت تولید شدن را دارد.

و اما تفاوت های این نرم افزار در نسخه mac و windows مربوط به محیط خارج از نرم افزار است بدین معنی که این تفاوت ها را بر روی اسامی کیبورد میتوانید بیابید.به عنوان مثال دکمه ای که در نسخه مک با نام Command شناخته میشود ،در نسخه ویندوزی با نام Control بکار برده میشود و یا دکمه alt در ویندوز که در نسخه مک با نام option شناخته میشود.

+ نوشته شده در  يکشنبه 29 مهر 1397ساعت 23:41  توسط miracle 

انتخاب دسته گل عروس

 

انتخاب دسته گل عروس شاید به نظر کار آسانی باشد اما برای بهتر دیده شدن عروس و لباس او باید به نکات ریزی توجه نمود تا با انتخاب صحیح آن موجب بهتر دیده شدن عروس و لباس عروس شویم.

شما برای انتخاب دسته گل عروس چه نکاتی را در نظر میگیرید؟

رنگ؟نوع گل؟تزئینات آن؟تعداد شاخه گل ها؟و …؟

اما آیا میدانید در صورتیکه در انتخاب دسته گل عروس به خطوط اندامتان توجه ننمایید ،هرچند که آن دسته گل زیبا و حرفه ای تهیه شده باشد ،باز هم موجب بهم ریختگی ظاهر شما خواهد شد؟

نکات مهم در انتخاب دسته گل عروس

  • شاخه گل یا دسته گل

در ژورنال های اروپایی و در سال های اخیر استفاده از شاخه های گل طبیعی بدون تزئین بجای دسته گل استفاده میشود.همچنین میتوانید از گل هایی مشابه با شاخه های گلی که در دست خواهید گرفت بر روی موهای خود نیز استفاده نمایید.

  • استفاده از گل مصنوعی ،هرگز

در دهه های گذشته استفاده از گل های مصنوعی رواج دشت اما امروزه دیگر استفاده از گل های مصنوعی مرسوم نیست و گل های مصنوعی جای خود را به گل های طبیعی داده اند که موجب شادابی و طراوت میشوند.

  • خلاقیت بخرج دهید

بجای اینکه شما هم مانند دیگران از گل های رز سفید و سرخ استفاده نمایید ،سعی کنید کمی خلاق تر باشید و گل هایی نظیر ادریسی یا ارکیده را در دسته گل خود استفاده نمایید.کلیشه ای رفتار نکنید.حلقه های گلی که از ساعد اویزان میشوند بسیار تکراری شده اند و دیگر به چشم نمی ایند.

  • به فصل برگزاری مراسم توجه نمایید

اگر کمی خلاقیت به خرج دهید ،میتوانید با استفاده از رنگ ها متناسب با فصل برگزاری مراسم ،گل هایتان را انتخاب نمایید.به عنوان مثال در فصل بهار گل هایی با رنگ بنفش و صورتی ،در فصل پاییز گل با تم رنگی قرمز و نارنجی و در فصل زمستان رنگ گلها را به رنگ سفید انتخاب نمایید.

  • به لباس عروس خود توجه نمایید

یکی از المان های موثر در انتخاب دسته گل عروس ، لباس عروس است.در صورتیکه جلوی لباس شما تزئینات زیادی دارد و قصد دارید که جلوی لباستان به چشم بیاید ،دسته گلی کوچک انتخاب نمایید.در صورتیکه دامن لباس شما ساده است از گل هایی استفاده نمایید که حالتی آبشاری دارد.

  • به اندام خود توجه نمایید

در صورتیکه قدتان بلند است از دسته گلی بلند استفاده نمایید.حتی در قدهای بلند استفاده از مدل های آبشاری جالب به نظر میرسد. و اگر قدتان کوتاه است بهتر است از دسته گل بزرگ استفاده نکنید .زیرا موجب کوتاه تر دیده شدن قدتان خواهد شد.

  • رنگ دسته گل

برای انتخاب رنگ دسته گل به رنگ پوستتان دقت نمایید.همچنین تم رنگی آرایشتان نیز در انتخاب رنگ گل ها اهمیت دارد.اگر رنگ پوستتان روشن است از رنگ های تند و تیره استفاده نکنید زیرا موجب رنگ پریده تر دیده شدن خواهید شد.از ترکیب رنگ ها نهراسید.اگر از تنوع رنگی در دسته گل خود استفاده نمایید (به شرطیکه تناسب رنگی را نیز رعایت نمایید) میتوانید دسته گلی بسیار شکیل داشته باشید.

  • مکان عروسی

شاید به نظرتان بی ربط بیاید اما در انتخاب نوع گل های دسته گلتان به محیط برگزاری مراسم نیز دقت نمایید.اگر محل برگزاری مراسم باغ  عروسی است ، میتوانید از انواع گل های بو دار استفاده نمایید.اما در صورتیکه برای مراسم خود تالار یا یک فضای بسته را در نظر گرفته اید ،بهتر است از گل های بدون بو استفاده نمایید.

  • به گرده گل ها توجه کنید

گرده گل ها موجب رنگی شدن لباس شما خواهند شد و ظاهر شما را شلخته نشان میدهند.همچنین در صورتیکه آلرژی دارید بهتر است از گل هایی که گرده زیادی دارند استفاده نکنید زیرا موجب عطسه شما خواهد شد.

انتخاب دسته گل عروس - خدمات مجالسدسته گل عروس - تشریفات مجالس مدل دسته گل عروس - تشریفات عروسی جدیدترین مدل دسته گل عروس - تشریفات مجالس - تشریفات عروسی دسته گل عروس - خدمات مجالس - باغ عروسی

 

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 29 مهر 1397ساعت 23:14  توسط miracle 

کامپیوتر مورد نیاز برای افترافکت

 

دوره آموزشی افترافکت - آموزشگاه افترافکت

بهترین کامپیوتر و لپ تاپ برای یادگیری نرم افزار افترافکت

تمامی افرادی که می خواهند دوره آموزشی افترافکت را بگذرانند با این سوال مواجه می شوند:

آیا لپ تاپ یا کامپیوتر من برای نرم افزار افترافکت مناسب است؟

چه کامپیوتر یا لپ تاپی را برای آموزش افترافکت باید تهیه کنم؟

در این مطلب سعی کرده ایم شما را راهنمایی کنیم تا به راحتی دوره آموزشی افترافکت را بگذرانید.

یکی از نرم افزارهایی که برای انیمیشن سازی ،از آن استفاده میشود ،نرم افزار افترافکت است.اما سوال مهمی که در زمینه استفاده از این نرم افزار مطرح میشود ،این است که چه سیستمی برای این کار مورد نیاز است و مشخصات آن چیست؟

بطور کلی در مورد سیستم های مورد نیاز برای امور انیمیشن سازی و تدوین ،میتوان گفت که برخورداری از سرعت اولیه و لود سیستم عامل مهم نیست .

یکی از عوامل موثر در کارایی سیستم CPU است .اما از بین مدل های متفاوت CPU کدامیک به کارمان خواهد آمد.

همچنین عامل دیگری که برای این مورد مهم است کارت گرافیک است که آن هم انواع متفاوتی دارد و باید بدانیم دقیقا چه میخواهیم تا با صرف هزینه برای مدل های بالا که عملا بکارمان نمی آید ،پول خود را دور ریخته ایم.

برای تهیه یک سیستم لازم است به نکاتی کلی در مورد خرید لپ تاپ و یا کامپیوتر دقت نمایید که عبارتند از :

  • اینکه یک سیستم گران باشد ،دلیل مناسبی برای مناسب بودن آن برای استفاده افترافکت نیست.مهم این است که کارایی آن مطابق با توقعات نرم افزار باشد و روان کار کند.
  • اگر هارد شما 1 ترابایت است ،آنرا به دو هارد 500 گیگابایتی تقسیم نمایید.چرا که در صورتیکه اطلاعات شما اصطلاحا بپرد و یا کرش کند ،که این مشکل به دلیل حجم زیاد اطلاعات اتفاق میافتد ،شما یکی از هارد ها را از دست داده باشید و برای هارد دیگرتان اتفاقی نیافتد و اطلاعاتتان محفوظ بماند.
  • برای پریز برق سعی کنید از انواع تایمر دار آن استفاده نمایید و در صورتیکه شدت ولتاژ برق بالا رفت آنرا متناسب کند تا به سیستم شما آسیبی وارد نشود.

حال به بررسی موردی یک سیستم مناسب جهت استفاده افترافکت خواهیم پرداخت:

کارت گرافیک : برای کارت گرافیک از محصولات شرکت Nvidia Geforce  از سری GT که حافظه ای حداقل 1 گیگابایت دارد استفاده نمایید.اما در صورتیکه محدودیت بودجه ندارید بهتر است از کارت گرافیک های GTX  و یا  Quardo استفاده نمایید.زیرا این نرم افزار در حین کار از پلاگین های متفاوتی استفاده میکنند که بهترین کارت گرافیک ها همان است که در بالا ذکر شد.بعنوان مثال پلاگین Element 3d برای پردازش کارهای خود از کارت گرافیک استفاده میکند که اگر این کارت گرافیک GTX  نباشد ،قادر به اجرای این پلاگین نیست(تعداد محدودی از کارت گرافیک های دیگرا را نیز پشتیبانی میکند)

  Cpu: حداقل CPU مورد نیاز از نوع Core I3 است.

مادربورد : بهترین مدل گیگابایت و ایسوس است.

RAM : میزان رم مورد نیاز بستگی زیادی به نوع پروژه شما دارد اما حداقل رم مورد نیاز 4 گیگابایت است اما باز هم اگر با محدودیت بودجه روبرو نیستید و پروژه های حرفه ای در دست دارید رم 16 یا 32 گیگابایت را انتخاب نمایید.هرچه رم شما بیشتر باشد پیش نمایش ها بجای هارد ،در رم ذخیره میشوند که این امر موجب بالا بردن سرعت و کارایی سیستم میشود.

هارد دیسک : در مورد انتخاب کارت گرافیک گزینه های Maxtor , Seagate مناسب هستند با توجه به این نکته که حداقل حجم آنها 500 گیگابایت باشد.در صورتیکه با محدودیت بودجه روبرو نیستید به شما پیشنهاد میشود که از هاردهای SSDاستفاده نمایید که در زمان رندر کردن و کار با افکته ها سرعت شما بالاتر رود .

Power : این قسمت که وظیفه برق رسانی به سیستم را دارد را سعی نمایید از مدل هایی انتخاب نمایید که قدرت واقعی را نشان میدهند.در این مورد استفاده از پاور Green  گزینه مناسبی برای استفاده خواهد بود.

مانیتور :  لذت کار کردن را با انتخاب صحیح مانیتور دو چندان نمایید.در صورتیکه محدودیت مالی ندارید سعی کنید از مانیترهای فول اچ دی استفاده نمایید.این مانیتورهای دارای وضوح بالا هستند و در تفکیک رنگ ها و اجرای گرید های تصحیح رنگ محصولات ادوبی کمک زیادی به شما خواهند نمود.برای انتخاب مانیتور برندهای سامسونگ ،ال جی و ایسوس از بهترین برندها هستند.

موس : برای انتخاب موس سعی کنید که موس خود را بزرگ و سنگین انتخاب نمایید و DPI آنرا بالا انتخاب نمایید.زیرا اگر موس شما سبک باشد و دی پی آی آن نیز کم باشد ممکن است در حین کار خطای زیادی را به همراه داشته باشد.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 24 مهر 1397ساعت 2:13  توسط miracle 

جدیدترین مدل ماشین عروس ۲۰۱۸

 

تزئین ماشین عروس یکی از مراحلی است که در روز موعود صورت میپذیرد و این عمل مطابق با سلیقه عروس و داماد و صد البته بودجه در نظر گرفته شده توسط آنان انجام میشود.برای تزئین ماشین عروس ایده های متفاوتی اعم از تزئین به گل ،تور ،روبان ،بادکنک و … وجود دارد .البته این نکته را باید مد نظر داشت که مد ماشین اعم از کلاسیک ،مدرن و یا کروک در استفاده از این موارد بی تاثیر نیست.

برخی از تشریفات عروسی ، دارای خدمات مجالس ماشین عروس هستند و ماشین عروس اجاره میدهند تا شما وقت خود را برای یافتن ماشین عروس مورد نظر خود ، تلف نکنید.

خدمات مجالس ژوان با به روز ترین متدهای تزیین ماشین عروس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

ماشین عروس کلاسیک یا مدرن؟

بطور کلی برای گزینش ماشین عروس دو گزینه پیش رو داریم:

ماشین عروس کلاسیک و ماشین عروس مدرن.

اگر تم عروسی شما قدیمی است ،بعنوان مثال سفره عقد خود را سنتی انتخاب نموده اید ،میتوانید از ماشین های کلاسیک استفاده نمایید.این نوع از ماشین ها در شرایط خاص و با یک راننده مخصوص اجاره داده میشوند.البته در برخی شرایط ،تشریفات مجالس  این اتومبیل ها را بدون راننده اجاره دهند.

در اجاره ماشین عروس و انتخاب مدل ،فصل برگزاری مراسم را در نظر داشته باشید.به عنوان مثال در صورتیکه مراسم شما در فصل تابستان است انتخاب یک ماشین کلاسیک گزینه خوبی نیست.زیرا این ماشین ها از سیستم سرمایشی برخوردار نیستند و با توجه به گرمای هوا موجب بهم ریختن آرایش عروس خواهند شد.

ماشین عروس بی راننده یا با راننده؟

هر کدام از این انتخاب ها مزایا و معایب ودش را دارد اما اگر دوست دارید شب عروسی خود را بدون دغدغه ترافیک و تصادف و خسارت طی نمایید بهتر است از خدمات با راننده استفاده نمایید .اما در صورتیکه شما و یا عروس خانم احساس ناراحتی و معذب بودن دارید هم میتوانید از خدمات بدون راننده استفاده نمایید.

ایده برای تزئینات ماشین عروس

روش های متفاوتی وجود دارد که با توجه به آنها میتوانید یک ماشین عروس خاص و منحصر بفرد داشته باشید که این انواع را با توجه به مدل ماشین عروس میتوانید برگزینید.

تزئین ماشین با گل 

گل آرایی ماشین عروس یکی از شیوه هایی است که هرگز از مد نمی افتد و این روش به تنهایی و یا تلفیقی از روش های دیگر بکار میرود.در این روش از گل های لیلیوم ،رز ،میخک فرنگی ،ژربرا ،مریم ،ارکیده ،ژیپسوفیلا و یا گل های افتابگردان و لاله نیز استفاده میشود که بصورت خطی و متمرکز بر روی کاپوت بکار میروند.استفاده پراکنده از گل ها نیز ایده جدید و جالبی برای کم کردن هزینه میباشد.

تزئین ماشین با تور و روبان

از دگر روش هایی که علاوه بر جدید و خاص بودن ،باعث صرفه جویی در بودجه شما میشود ،استفاده از تور و روبان برای آرایش ماشین عروس است.در این روش علاوه بر روبان و تور ،از عروسک هایی که نماد عشق است مانند قلب نیز استفاده میشود.

تزئین ماشین عروس به روش اروپایی

اخیرا روش هایی مد شده که به روش های اروپایی و با استفاده از یک سری اکسسوار صورت میپذیرد.برای این روش میتوان از اویزان نمودن بادکنک و یا گلوله های کاموایی از عقب ماشین و یا نصب تابلو که اسامی عروس و داماد بر روی آن حک شده و یا پوم پوم های رنگی و بزرگ استفاده نمود.توجه نمایید که در صورتیکه از این روش میخواهید استفاده نمایید ،ترکیب آن با گل آرایی موجب شلخته نشان دادن ماشین خواهد شد .

جدیدترین مدل ماشین عروس - خدمات مجالس مدل ماشین عروس 2018 - تشریفات عروسی ماشین عروس -باغ عروسی ماشین عروس 2018 - خدمات مجالس جدیدترین مدل ماشین عروس - تشریفات عروسی جدیدترین ماشین عروس - تشریفات مجالس مدل ماشین عروس - باغ عروسی

 

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 24 مهر 1397ساعت 1:58  توسط miracle 

مزیت ارائه قالب وب سایت با فتوشاپ

 

طراحی قالب سایت با فتوشاپ - آموزشگاه طراحی سایت

هر وب سایت از دو بخش کلی تشکیل شده است.قسمتی که کاربر با آن تعامل دارد و درگیر است بنام FRONT END و قسمتی که کد نویسی سایت را شامل میشود و در سمت سرور اتفاق میافتد بنام BACK END.

اما در یک سایت موفق علاوه بر اینکه کد نویسی ها از اهمیت ویژه ای برخوردارند ،سمت کاربر نیز باید به نحوی طراحی شده باشد که کاربر را اصطلاحا درگیر خود نماید زیرا در صورتیکه کاربر از گرافیک سایت شما خوشش نیاید، آنرا ترک مینماید.همچنین کاربری سایت نیز باید بشکلی باشد که کاربر در جستجوی هر آنچه که باشد به راحتی بدان دسترسی داشته باشد.

اما در سمت FRONT END میتوان توسط کد نویسی تغییرات گرافیکی را ایجاد نمود.علاوه بر این نرم افزارهایی نیز وجود دارند که بتوان به کمک آنها جلوه های بصری سایت را طراحی نمود.یکی از مزایایی که این پیش طراحی توسطفتوشاپ به شما میدهد ،امکان این است که قبل از شروع طراحی اصلی یک دمو از کار خود به مشتری نشان دهید تا در صورت تایید نسبت به طراحی اصلی سایت اقدام نمایید و این امر موجب میشود که با سرعت بیشتری نسبت به امر طراحی اقدام نمایید.

ناگفته نماند که برای نمایش جلوه های بصری سایت به مشتری از برنامه های متفاوتی نظیر  ایلاستریتور نیز میتوان کمک گرفت اما در فتوشاپ این کار و تبدیل گرافیک به کدهای HTML با سرعت بیشتری صورت میپذیرد.ضمن اینکه نرم افزار  ایندیزاین بیشتر در جهت امور چاپی مانند چاپ مجله و یا کتاب کاربرد دارد و شاید در زمینه طراحی سایت گزینه مناسبی نباشند.

برای شروع باید دوره آموزشی طراحی سایت با فتوشاپ را بگذرانید  و سپس با ارائه نمونه کارهای قابل قبول  ، رزومه کاری خود را قوی سازید.

لازم به ذکر است که قبل از گذراندن دوره طراحی سایت با فتوشاپ باید با نرم افزار فتوشاپ آشنا باشید ، پس پیشنهاد می کنیم دوره آموزشی فتوشاپ بازار کار را بگذرانید که تاثیر بسزایی در پیشرفت شما و همچنین ورود شما به بازار کار خواهد داشت.

هر چه به تخصص های خود بیافزایید، در الویت انتخاب مدیران قرار میگیرید.

اما این ابتدای کار شماست ….

پس از این، اگر دوره آموزشی  html & css را گذرانده اید به سراغ دوره آموزشی بوت استرپ و دوره آموزشی جاوااسکریپت و جی کوئری بروید و یک طراح قالب حرفه ای شوید.

 مزایای ارائه قالب  وب سایت توسط فتوشاپ چیست؟

  1. ارائه فرمت های خروجی متفاوت

برای خروجی گرفتن از طراحی فتوشاپی شما انتخاب های بسیاری وجود دارد که با توجه به نیاز شما ،قابل انتخاب است.بعنوان مثال خروجی های JPG ,GIF ,PNG ,PDF  و …

  1. تنظیمات رزولوشن

در نرم افزار فتوشاپ با توجه به سیستم برداری ،میتوانید تصویری از نمایشگرها و کیفیت های متفاوت را داشته باشید.علاوه بر این مورد با استفاده از ابزارهای حرفه ای میتوانید طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو را نیز داشته باشید.

  1. تنوع فونت

یکی از موارد مهمی که موجب ترک کاربر از سایت میشود ،فونت نوشته ها است.در فتوشاپ امکانات متنوعی از جمله کتابخانه ای متشکل از انواع فونت ها و آیکون ها موجود است که با استفاده از آنها میتوانید متن سایت خود را به دلخواه تولید نمایید.

  1. تصاویر VECTOR & RASTER

در فتوشاپ عملکرد وکتور در ادیت تصاویر و در هنگام ادیت تصاویر بسیار به شما کمک خواهد کرد اما این ویژگی به تنهایی کافی نیست.برای طراحی حرفه ای تصاویر ویژگی Raster image به کمک شما خواهد آمد که به راحتی قابل بهینه سازی برای استفاده در وب هستند.

علاوه بر این ویژگی Retina Image که از هر عکس چند نسخه و با تراکم دو برابر پیکسلی به شما میدهد نیز میتوانید برای تولید تصاویر وبسایت خود استفاده نمایید.

  1. طراحی وایرفریم و ریسپانسیو

یکی دیگر از مزایای فتوشاپ استفاده برای طراحی وایرفریم ،ایکون ها  و دیگر المان های صفحات وب است.این مورد با استفاده از ابزار pixel-perfection ممکن است که به مروز زمان و با پیشرفته تر شدن این ابزار ،موجب در اولویت قرار گرفتن فتوشاپ درامر طراحی قالب سایت گردید.

  1. استخراج آسان کدهای CSS

یکی از امکانات جالب فتوشاپ توانایی استخراج کدهای CSS از تصاویر ،متن و محتوا است و امکان این را به شما میدهد که این کد ها را از محیط فتوشاپ به محیز کد نویسی انتقال دهید که امکانی متحیر کننده برای توسعه دهندگان FRONT-END است.

از دیگر امکانات فتوشاپ ،برخوداری از کتابخانه CC است.با استفاده از این کتابخانه میتوانید رنگ ها و طرح ها را تغییر دهید و با تغییر یک المان ،آن را در سایر بخش ها نیز اعمال نمایید.علاوه بر این از این کتابخانه در طراحی سربرگ و پاورقی ها نیز استفاده میگردد.همچنین مدیریت فونت ها نیز توسط این مورد ،امکان پذیر است.

علاوه بر امکاناتی که فتوشاپ بطور پیش فرض در محیط خود دارا میباشد ،پلاگین هایی نیز وجود دارند که با دانلود آنها میتوانید نیاز های خود را سریعتر و بشکل میانبر براورده سازید.پلاگین هایی که در این مقاله بدان ها میپردازیم ،رایگان هستند .

پلاگین های فتوشاپ برای طراحی قالب وب سایت

  • PAGE LAYERS

این پلاگین مناسب کسانی است که بطور مستقیم داخل یک مرورگر طراحی خود را انجام میدهند اما نیاز دارند تا تصویری از طراحی خود داشته باشند .بنابراین پلاگین page layers مناسب این افراد است.توسط این پلاگین یک صفحه از وبسایت به فایل psd که از لایه های مختلف تشکیل شده است تبدیل میگردد.نسخه مک این پلاگین نیز موجود است اما مانند نسخه تحت ویندوز ،رایگان نیست.

  • HTML BLOCK

از این افزونه برای رندر کردن کدهای HTML  و CSS استفاده میشود.این افزونه از موتور Webkit برای این منظور استفاده میکند.

  • The web font

در صورتیکه در یک وبسایت از فونتی خوشتان امده ،میتوانید توسط این پلاگین به آن فونت و هزاران فونت دیگر دسترسی داشته باشید.توجه داشته باشید که این لاگین به همراه نرم افزار مدیریت فونت یعنی Suitcase Fusion 5 و سرویس فونت وب WebINK  قابل اجرا است.

  • BJANGO ACTION

این پلاگین حاوی اسکریپت ها و اکشن های زیادی برای پروژه های طراحی وبسایت است.علاوه بر این میتوانید توسط این افزونه صفحه و قطعه بندی صفحات خود را انجام دهید.

+ نوشته شده در  شنبه 21 مهر 1397ساعت 21:09  توسط miracle 

جدیدترین مدل سرویس طلای عروس ۲۰۱۸

 

خرید سرویس طلای عروسی یکی از مراحلی است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است .این خرید در عین شیرینی که دارد ،همراه با دغدغه های بسیاری است.به عنوان مثال عروس خانم ها بدنبال یک سرویس طلای شیک و مد روز هستند و داماد ها نگران قیمت آن هستند!

سرویس های طلا آنقدر تنوع دارند که برای هر نوع سلیقه و متناسب با هر بودجه ای انتخابی وجود دارد.

بصورت کلی دو نوع طلا وجود دارد.طلای سفید و طلای زرد.که امروزه طلای سفید به دلیل شیک بودن آن از طرفداران بسیاری برخوردار است.ناگفته نماند که بیس و پایه اصلی طلای سفید نیز ،طلای زرد است که توسط فعل و انفعالاتی به ماهیت رنگ سفید میرسد.

این نکته را مد نظر داشته باشید که طلای سفید در هنگام خرید قیمتی بالاتر از طلای زرد دارد و در هنگامیکه قصد فروش آنرا داشته باشید به قیمت پایین تری از شما خواهند خرید.بنابراین اگر به فکر پس انداز هستید سعی نمایید که از انواع زرد طلا ،سرویس طلای عروسی خود را انتخاب نمایید.

عیار طلا معیاری برای ناخالصی آن

در مورد عیار طلا ،باید گفت که میزان ناخالصی موجود در طلا را با عیار آن میسنجند.طلای ۲۴ عیار با خلوص ۹۹/۹۵ درصد و طلای ۱۸ عیار با خلوص ۷۵ درصد ،جزو طلاهایی هستند که عیار بالایی دارند.البته طلاهایی هم وجود دارد که از عیار بسیار کم برخوردارند.بعنوان مثال طلایی وجود دارد ه میزان عیار آن ۶ است و درصد بسیار جزیی از طلا را دارا میباشد.

سرویس طلای عروس

همانطور که قبلا نیز ذکر شد طلا دارای دو رنگ سفید و زرد است که هرچه درصد ناخالصی آن یعنی عنصر مس در آن بیشتر باشد ،رنگ آن به قرمز متمایل میشود.هناصر تشکیل دهنده یک سرویس طلا اعم از گردنبند ،گوشواره ،دستبند و در مواقعی یک انگشتر هستند .

اما درمورد خرید سرویس طلا نکاتی وجود دارد که با توجه بدان ها میتوانیم انتخابی مناسب داشته باشیم.

  • به رنگ پوستتان توجه نمایید.در صورتیکه پوست شما سفید است ،بهتر است از طلای سفید استفاده نمایید تا جلوه بیشتری به رنگ پوست شما بدهد و موجب درخشان تر به نظر رسیدن آن شود.
  • در صورتیکه پوست شما گندمگون است ،بهتر است از طلای زرد استفاده نمایید که پوست شما را مانند اشعه خورشید تابان نشان دهد.
  • در هنگام خرید سرویس به قفل گردنبند و دستبند توجه نمایید و در صورتیکه قفل آن معیوب است از فروشنده بخواهید که قفل را تعویض نماید و نه تعمیر!
  • اگر جزو افرادی نیستید که زود به زود وسایل خود را تعویض مینمایند ،بهتر است از مدل هایی استفاده نکنید که طبق مد روز ساخته شده اند ، زیرا س از مدتی این سرویس ها از مد میافتند و شما به ناچار مجبور به استفاده از آنها خواهید بود.اما در صورتیکه انتخاب شما بر اساس مد نباشد میتوانید سالیان سال از ا«ها استفاده نمایید و دغدغه از مد افتادن آنرا نداشته باشید.
  • در هنگام انتخاب سک سرویس طلا به تناسب اندام خود دقت نمایید.در صورتیکه هیکلی لاغر دارید از سرویس های سنگین و شلوغ استفاده نکنید و اگر هیکل شما پر است بهتر است سرویس شما دارای سنگ باشد و پر کار.
  • در صورتیکه سرویس انتخابی شما دارای سنگ های گران بها است دقت نمایید که رنگ های این سنگ ها اعم از سبز ،قرمز ، زرد و … با هر لباسی همخوانی ندارد .بنابراین بهتراست تعداد سنگ ها کمتر باشند یا از سنگ های رنگی در ساخت سرویس منصرف شوید.
  • در صورتیکه از یک طلافروشی غیر آشنا خرید میکنید ،از اصالت نگین ها اطمینان حاصل نمایید.
  • غیر از طلای ایتالیایی که در دنیا مطرح است ،سعی نمایید از خرید طلای خارجی اجتناب نمایید زیرا علاوه بر اینکه عیار کمی دارد از اجرت ساخت بالایی برخوردار است.
  • در صورتیکه پس از انجام معامله متوجه دریافت سود نامتعارف توسط فروشنده شدید و یا هرگونه تخلف دیگر اعم از فروختن نگین غیر اصل ، با در دست داشتن فاکتور طلا به اتحادیه طلا فروشان مراجعه نمایید.اما فاکتور بدون مهر ،مانند چک بدون امضا از هیچ ارزشی برخوردار نیست.

و اما در مورد انواع مختلف طراحی سرویس طلا میتوان به مدل های نگین دار ،بدون نگین ،ایتالیایی ،ایرانی ،زرد و سفید اشاره نمود که به اختصار به بررسی آنان میپردازیم.

در سرویس های بدون نگین ،بر روی بدنه طلا شاهد تراش های ظریفی هستیم که در صورتیکه نور به آن بتابد مانند نگین عمل میکنند و تلالویی به مانند نگین را از خود بر میگردانند.این مدل ها از دیگر اقلام نگین دار سرویس طلا به صرفه تر هستند زیرا علاوه بر آنکه ظاهری شبیه به سرویس نگین دار دارند ،در زمان خرید هزینه بیشتری بابت نگین ها نخواهید پرداخت.همچنین در صورتیکه نگین ها اتمی باشند در زمان فروش وزن نگین ها از طلا کسر نخواهد شد و مجبور به فروختن آن با ضرر نخواهید شد.

سرویس های نگین دار از قیمت بالاتری نسبت به نوع بدون نگین آن برخوردارند.حتی اگر نگین بکار رفته بر روی سرویس شما از نوع اتمی باشد هم میزانی وزن به طلای شما میافزاید و شما معادل قیمت طلا را بابت خرید نگین هایی بی ارزش خواهید پرداخت.اما در کنار این هستند مگین های گران قیمتی مانند الماس ،برلیان ،یاقوت ،فیروزه و… که بر روی طلا بکار میرند و قیمت آنها جدای از قیمت طلا محاسبه میگردد.به عنوان مثال قیمت الماس بر اساس وزن آن یعنی قیرات آن محاسبه میگردد.

طلای ایتالیایی یکی دیگر از انواع سرویس طلا است که از انواع ایرانی آن گران تر است .زیرا از کیفیت بالاتری در ساخت آن استفاده شده است و ظرافت و درخشش بیشتری دارد.

تشریفات عروسی

تشریفات مجالس 

باغ عروسی

خدمات مجالس

زیباترین مدل سرویس طلای عروسجدیدترین مدل طلا و جواهر عروس 2018سرویس جواهر عروس - تشریفات عروسی جدیدترین مدل سرویس طلای عروس - باغ عروسی مدل طلای عروس - تشریفات مجالسجدیدترین سرویس طلای عروس - خدمات مجالس

 

 

+ نوشته شده در  شنبه 21 مهر 1397ساعت 20:29  توسط miracle 

مهارت های لازم برای استخدام

 

مهارت های لازم برای استخدام - دوره های آموزشی کامپیوتر- آموزشگاه کامپیوتر

اگر به تازگی بدنبال یک کار میگردید ، قصد تغییر شغل فعلی خود را دارید و یا حتی میخواهید در کار فعلی خود پیشرفت نمایید علاوه بر دانش و تخصص ،مهارت هایی وجود دارند که در رسیدن به موفقیت شما تاثیر بسزایی دارند.برخی از این مهارت ها ریشه در ذات شما و رفتار و خلق و خویتان دارند که تغییر آنها کمی دشوار است و برخی دیگر اکتسابی است و برای فراگیری آنها نیاز به تلاش و تمرین است.

در این مقاله قصد بررسی موارد و مهارت هایی را داریم که در صورتیکه از آنان برخوردار باشید ، با شانس بیشتری برای استخدام مواجه خواهید بود…

مهارت های لازم برای استخدام:

  1. روابط عمومی بالا

برای پیشرفت در کار و موفق بودن در محیط کار یکی از مواردی که دیگر موارد را تحت شعاع قرار میدهد ،برخورداری از روابط عمومی قوی است.برخورداری از یکسری اطلاعات کلی روانشناسانه در مورد افراد میتواند به شما کمک نمایند.بعنوان مثال در زمانیکه در زمان مصاحبه سوالی شما را ناراحت کرد ،نباید رفتار تندی نشان دهید و با تذکری ساده به فرد مقابل بفهمانید که از این سوال ناراحت شده اید.همچنین طرز لباس پوشیدن شما و اینکه بدانید در چه محیطی چه پوششی داشته باشید نیز جزئی از دانش های روابط عمومی است.علاوه بر این وقت شناسی از مواردی است که در فرد متقابل تاثیر بسزایی دارد و شخصیت شما مورد ارزیابی قرار میدهد.

  1. زبان انگلیسی

در برخی از مشاغل برخورداری از دانش آشنایی به زبان انگلیسی رابطه مستقیمی با وظایف کارمند دارد ،بعنوان مثال در شرکت های هواپیمایی که ممکن است مراجعین آنها افراد غیر ایرانی باشند ،یکی از شرایط استخدام اشنایی کامل با زبان انگلیسی است.اما در اکثر مواقع ،برای استخدام شدن داشتن مدرکی مانند تافل و آیلتس نیاز نیست و همینکه آشنایی کلی با زبان انگلیسی داشته باشید کفایت میکند.پر واضح است که هرچه میزان تسلط شما با این مورد بیشتر باشد ،امتیازی مثبت برایتان در نظر رفته خواهد شد.

  1. کامپیوتر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همه گیری انجام کارها توسط کامپیوتر ،در صورتیکه با کامپیوتر آشنایی نداشته باشید بطور حتم رزومه شما بدون بررسی کنار گذاشته خواهد شد.حتی اگر قصد استخدام در پایین ترین سطح از مشاغل را داشته باشید باید قادر باشید یک سری از امور را با کامپیوتر انجام دهید.یکی از مهارت هایی که برای ورود به هر سازمان یا بخشی لازم است با آن آشنایی داشته باشید ،مهارت های هفتگانه یا icdl  است.در این پکیج مواردی چون طرز کار با ویندوز ،اینترنت ،excel  ،access ، word  ، power poit  و out look وجود دارد که جزء ابتدایی ترین مواردی است که فرد حین کار با کامپیوتر لازم است با آنها آشنایی داشته باشد.

  1. رزومه نویسی

برای اینکه بتوانید پس از مصاحبه حضوری ،که نمیتوانید از خود دفاع کنید ،نیز موفق عمل کنید ،لازم است رزومه مناسبی را طراحی نمایید.یک رزومه مناسب تمامی مواردی که شما در آن مهارت دارید را در بر دارد.در رزومه خود باید سعیتان بر این باشد که تمامی مهارت های مرتبط با آن شغل را ذکر نمایید .اما در صورتیکه مهارتی مرتبطت با آن شغل ندارید بهتر است به ذکر مهارت های کلیدی خود بپردازید.این مهارت ها عبارتند از :

  • مهارت های مرتبط با شغل : این گونه مهارت ها نیازمند آموزش و تمرین در یک حوزه خاص هستند . بصورت تخصصی دنبال میشوند.بعنوان مثال اگر قصد استخدام در سمت یک برنامه نویس را دارید باید زبان هایی که با آنها آشنایی دارید مانند JAVA ,PHP,Asp.Net , Html ,Css و … را ذکر نمایید.
  • مهارت های قابل انتقال : این دسته از مهارت ها جزو مهارت هایی هستند که در یک حوضه تخصصی بدست آمده اند اما میتوان در دیگر موارد و حوزه ها نیز از آنان استفاده نمود.بعنوان مثال در صورتیکه حرفه شما گرافیک بوده است میتوانید از این زمینه در طراحی گرافیک یک سایت ،در سمت کاربری وبسایت استفاده نمایید.
  • مهارت های تطبیقی :این دسته از مهارت ها کاملا به شخصیت افراد وابسته است و به آموزش ربطی ندارد.بنابراین تشخیص اینگونه از مهارت ها کمی مشکل است و در محیط خود را نشان میدهند.
  1. فن مذاکره

شاید فکر کنید که دانش اصول مذاکره تنها برای مشاغلی است که مستقیما با مشتری سر و کار دارند و برای مشاغل عادی کارمندی نیاز به این فن نیست.اما شما در هر شغلی که قصد اشتغال را دارید باید بتوانید از پس نیازها و انتظارات خود برایید و خواسته های برحق خود را بشکلی منطقی بیان نمایید.بسیارند افرادی که در محیط کاری خود با وجود تلاش های بسیار ،نادیده گرفته میشوند زیرا نمیتوانند توسط فن بیان خوب خواسته های خود را به گوش مدیرانشان برسانند.

تا بدینجای مقاله مواردی را بررسی نمودیم که با برخورداری از آنان میتوانید در زمان مصاحبه شانس بیشتری را برای استخدام داشته باشید.اما در ادامه قصد داریم مواردی را بررسی نماییم که در صورتیکه در یکی از آن ها بتوانید مهارتی را کسب نمایید ، آینده شغلی شما تضمین خواهد شد زیرا این مهارت ها ،مورد نیاز همیشگی جامعه است و هرگز بازار کار آنها اشباع نخواهد شد.

  1. مهارت های فنی و حرفه ای

اینگونه مهارت ها از تنواع بالایی برخوردارند.از نصب و تجهیز سیستم های کامپیوتری گرفته تا تجهیزات مکانیکی ،الکترونیکی ،اتومبیل و اموری از این دست جزو مهارت های فنی هستند.

  1. مهارت حل مشکل

برخی از مشاغل نیازمند تصمیمات مدیریتی نظیر حل مشکلات را دارند.افرادی که مشکلات را به سرعت تشخیص میدهند و برای آن ها راه حل درستی را ارائه میدهند.این افراد در مشاغلی چون مدیریت روابط عمومی ،مشاوره مدیریت ،مدیریت بازرگانی و یا در علوم پزشکی میتوانند استخدام شوند.

  • مهارت های کامپیوتری و برنامه نویسی

امروزه کمتر کاری است که با کامپیوتر سرو کار نداشته باشد.همچنین دربسیاری از شرکت ها برای پشتیبانی بر برنامه های خود بصورت اختصاصی نیازمند یک برنامه نویس حرفه ای هستند.زبان هایی که امروزه در بخش های مختلف به کمک برنامه نویسان میایند عبارتند از : C++ , SQL SERVER , JAVA . VISUAL BASIC , UNIX  و HTML

  1. مهارت های مدیریت مالی

از جمله مواردی که میتوان بهجرات گفت تمام شرکت ها به آن نیاز دارند ،افرادی است که امور مالی سر و کار دارند.حسابدار ،کارگزاران سرمایه و یا برنامه ریزان مالی از جمله این افراد هستند.

  1. مهارت دانش زبان خارجی

با گسترش روابط بین المللی و نیاز شرکت ها به مبادله با شرکت های خارجی ،برخورداری از دانش زبان خارجی یکی از مواردی است که کشورهایی که مبادلات خارجی دارند بدان وابسته هستند.

اگر شما نیز به دنبال شغل و استخدام شدن در سمت مورد نظرتان هستید ، باید دوره های آموزشی مربوط به شغل مورد نظرتان را بگذرانید و دارای رزومه کاری قوی باشید.

استخدام در سمت برنامه نویس :

اگر میخواهید برنامه نویس حرفه ای شوید باید دوره های آموزشی زیر را گذرانده باشید و دارای نمونه کارهای قابل قبول باشید.

دوره های آموزشی برنامه نویسی :

*دوره آموزشی HTML& CSS

*دوره آموزشی بوت استرپ

*دوره آموزشی جاوااسکریپت و جی کوئری

*دوره آموزشی PHP  و یا ASP.NET و یا دوره آموزشی اندروید و یا دوره آموزشی IOS

اگر میخواهید یک طراح وب سایت حرزفه ای شوید باید دوره های آموزشی زیر را بگذرانید.

دوره های آموزشی طراحی وب سایت (طراحی قالب)

*دوره آموزشی HTML& CSS

*دوره آموزشی بوت استرپ

*دوره آموزشی جاوااسکریپت و جی کوئری

اگر میخواهید به عنوان یک گرافیست حرفه ای استخدام شوید باید دوره های آموزشی زیر را بگذرانید.

دوره های آموزشی گرافیک کامپیوتری

*دوره آموزشی فتوشاپ بازار کار

*دوره آموزشی فتوشاپ پیشرفته

*دوره آموزشی فتوشاپ آتلیه و عکاسی

*دوره آموزشی کورل

*دوره آموزشی ایندیزاین 

*دوره آموزشی ایلاستریتور

اگر میخواهید به عنوان تدوین و ساخت انیمیشن استخدام شوید باید دوره های آموزشی زیر را بگذرانید.

*دوره آموزشی افترافکت

*دوره آموزشی پریمیر و ادیوس

*دوره آموزشی انیمیشن سازی دو بعدی

*دوره آموزشی زیبراش

+ نوشته شده در  چهارشنبه 18 مهر 1397ساعت 1:09  توسط miracle 

باغ عروسی در تهران

 

باغ عروسی در تهران - خدمات مجالس باغ عروسی در تهران - تشریفات عروسی

امروزه تمایل جوانان به برگزاری مراسم ازدواجشان در باغ عروسی بیشتر از گذشته شده است زیرا فضای باغ عروسی  با محیط مفرحی که برایشان فراهم می اورد ،خاطره خوشایندی را برایشان ثبت خواهد نمود.

اما یکی از اصلی ترین گزینه هایی که برای مراسم عروسی باید در نظر داشته باشیم ،میزان بودجه ای است که برای مراسم خود در نظر گرفته ایم و قصد داریم طی مراسم آنرا به مصرف برسانیم.

در صورتیکه بودجه شما محدود نیست ،برایتان اهمیتی ندارد که باغ عروسی که میخواهید انتخاب نمایید گران باشد یا ارزان.اما شرایط زمانی سخت میشود که بودجه ما محدود باشد و به دنبال یک باغ عروسی متناسب با بودجه خود و با بهترین شرایط باشیم.این نکته را از یاد نبرید که همیشه قیمت کم و پایین به معنی خدمات مجالس بی کیفیت نیست، بلکه هستند باغ هایی که با کم کردن برخی آیتم ها بر کیفیت دیگر امکانات می افزایند.به عنوان مثال گل آرایی را محدود کرده و بر کیفیت غذا می افزایند.

اما بطور کلی هزینه یک باغ عروسی در تهران با توجه به مواردی تعیین میشود که در ادامه ذکر خواهیم نمود.

از جمله مواردی که در قیمت باغ عروسی موثر است :امکانات باغ اعم از اینکه میزان وسعت آن چه میزان است؟و اینکه آیا از امکانات سالن مسقف برخوردار است یا خیر؟امکاناتی نظیر کافی شاپ،بازارچه و یا سفره خانه سنتی نیز در قیمت تمام شده موثر است.

تشریفات مجالس ژوان دارای بهترین و البته بیشترین باغ عروسی در تمامی مناطق تهران و همچنین حومه تهران می باشد.

تیم تشریفات عروسی ژوان متناسب با بودجه و همچنین سلایق شما دارای پکیج های پیشنهاداتی میباشد که بهترین و باکیفیت ترینخدمات مجالس را در باغ عروسی به شما عزیزان ارائه دهد .

منطقه ای که باغ در آن واقع شده نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت باغ عروسی  است.بعنوان مثال باغی که در حومه تهران و با فاصله یک ساعته از شهر قرار دارد با باغی که در منطقه سعادت آباد واقع است، تفاوت قیمت فاحشی دارد.

همچنین امکاناتی چون اتاق عقد نیز در قیمت تمام شده باغ عروسی تاثیر دارد.

اما علاوه بر موارد گفته شده مواردی چون : وسعت پارکینگ ، مبلغ ورودی  میهمانان، حق سرویس ،مالیات بر ارزش افزوده و … در قیمت نهایی یک باغ عروسی تاثیر بسزایی دارد.دقت نمایید باغ عروسی های بسیاری وجود دارند که برای مبلغ ورودی تخفیف قائل شده و یا آن را دریافت نمیکنند بجز در مواردی که مراسم در پایان هفته و یا تعطیلات رسمی برگزار گردد.

تا بدینجا هزینه های اصلی یک باغ عروسی را ذکر نمودیم.اما علاوه بر اینها یکسری هزینه های جانبی نیز وجود دارد که میتوانید آنها را حذف و یا کم نمایید تا به قیمت متناسب با بودجه خود دسترسی پیدا کنید.بعنوان مثال گل آرایی ،نور پردازی ،شمع آرایی و یا بادکنک آرایی که جزو تزئینات باغ هستند و میتوان بطور کلی از آنان صرف نظر کرد جزو این خدمات هستند.

نکته : یکی از عواملی که در قیمت باغ عروسی تاثیر گذار است ،فصل برگزاری مراسم است.بنابراین در صورتیکه با محدودیت بودجه مواجه اید ، میتوانید باغ را در فصل پاییز و یا زمستان اجاره نمایید.البته در این موارد باید باغی را انتخاب نمایید که از محیطی مسقف برخوردار است تا در صورت نیاز میهمانان را به داخل سالن هدایت نمود.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 18 مهر 1397ساعت 0:54  توسط miracle 

برنامه نویسی با #C

برنامه نویسی به زبان #C - دوره آموزشی #C

امروزه پروژه های بسیاری وجود دارند که مدیران این پروژه ها بر اساس نیاز خود تصمیم میگیرند که با چه زبانی نوشته شوند.

اما شما بعنوان کسی که نیاز به یادگیری برنامه نویسی دارید باید بدانید که یادگیری کدام زبان برنامه نویسی به شما کمک میکند که وارد بازار کار شده و بنابر علایق خود بتوانید یک زبان متناسب با نیازهای خود را فرابگیرید.

در این مقاله قصد بررسی زبان #c   را داریم.

زبان #c از تلفیق دو زبان برنامه نویسی ++ C و JAVA ساخته شده است.بنابراین در صورتیکه با این دو زبان آشنایی دارید ،یادگیری زبان #c برایتان آسان خواهد بود.همچنین این زبان توسط چهار چوب NET. پشتیبانی میشود.

موراد استفاده از این زبان در ساخت برنامه های تحت وب ، برنامه های تحت ویندوز ،برنامه های موبایل و بازی ها است.

در صورتیکه قصد استفاده از #c  را دارید لازم است قبل از آن NET Frame Work. را نصب نمایید.

اگر می خواهید به صورت نخصصی و حرفه ای برنامه نویس شوید، باید دوره آموزشی #C را بگذرانید .

حتی فرقی ندارد که شما میخواهید زبان php را یاد بگیرید و یا زبان asp.net یا اندروید یا ios 

از یک جهت می توان زبان برنامه نویسی #C  را به عنوان پایه برنامه نویسی معرفی کرد و تسلط به این زبان ، موجب یادگیری راحت و سریع زبان های برنامه نویسی دیگر از جمله : php , asp.net , android , ios  میگردد.

مزایای برنامه نویسی با #C نسبت به دیگر زبان ها عبارتند از:

  • وجود بازار کار عالی در سطح جهانی و به تبع آن ایران
  • شی گرا بودن
  • جزء گرا بودن
  • قابلیت استفاده در برنامه های کاربردی
  • یادگیری آسان
  • در صورتیکه زبان های ++C و JAVA را بشناسید این زبان را به سرعت فرا خواهید گرفت
  • نیازی به برنامه نویسی در پلتفرم های متفاوت برای برنامه نویسی نخواهید داشت.
  • زبانی مدرن و همه منظوره کدنویسی آسان در محیط ویژوال استودیو
  • قابل کامپایل شدن و اجرا بر روی انواع کامپیوتر ها
  • ساخت یافته بودن (قابلیت تفکیک برنامه به جزء های کوچکتر)

اهداف طراحی زبان برنامه نویسی #C

فهرستی که در ادامه بیان میشود به عنوان اهداف زبان برنامه نویسی #c از سوی ECMA برشمرده شده اند.این اهداف عبارتند از:

  • #c باید زبانی شی گرا ، همه منظوره و مدرن باشد.
  • سادگی این زبان در فراگیری از اهمیت خاصی برخوردار است.
  • قابلیت پشتیبانی از بین المللی سازی داشته باشد.
  • برای نوشتن برنامه های سیستم های میزبانی و سامانه های نهفته باید متناسب باشد.این سیستم ها اعم از سیستم های بسیار بزرگ با سیستم عامل های پیچیده تا سیستم های کوچک با کارایی جزئی را شامل میشود.
  • قابلیت حمل داشته باشد.
  • پشتیبانی از اصول مهندسی نرم افزار نظیر بررسی محدودیت آرایه ،وابستگی به نوع ،توانایی شناسایی متغیرهای تعریف نشده ،و توانایی بازیافت حافظه بصورت خودکار.

فرایند برنامه نویسی در #C به چه صورت است؟

بسته به نوع زبانی که برای کد نویسی انتخاب میکنید ، فرایند برنامه نویسی نیز متفاوت خواهد بود.اما در زبان #c این فرایند به چه صورت است؟

در بتدا باید هدف خود را مشخص نمایید.قصد طراحی چه نوع برنامه ای را دارید؟بعنوان مثال برنامه های تخت وب؟برنامه های تحت ویندوز ؟بازی؟و یا …

پس از این مرحله وارد محیط Visual Studio شده و نوع پروژه خود را تعیین نمایید.

حال کد های خود را بنویسید و پس از اتمام کد نویسی برنامه خود را کامپایل نمایید.در طول عمل کامپایل در صورتیکه برنامه ما دارای خطا باشد فرایند کامپایل متوقف شده و مراتب وجود خطا را به شما اطلاع میدهد.سعی نمایید در حین نوشتن کد ها ،برنامه خود را Debug نمایید بدین معنی که برنامه را در حین اجرا بررسی نمایید.(برای اجرا گرفتن از محیط C# نیاز است که ابتدا .NET Fram Work  را نصب نمایید)در طول نوشتن برنامه چندین بار عمل کامپایل و Debug را انجام دهید سپس وارد مرحله نهایی یعنی راستی آزمایی شوید.

راستی آزمایی ،نهایی ترین مرحله از یک برنامه توسط زبان #c  است.بدین معنی که هدف برنامه را مورد ارزیابی قرار داده تا متوجه شوید بطور صحیح کار میکند و خواسته ها را براورده میسازد.توجه داشته باشید که مدیران ، تست برنامه را با داده های بسیار زیادی مورد ارزیابی قرار میدهند و گاها از داده های با خطا و اشتباه نیز استفاده میکنند تا جواب ها را مورد  بررسی قرار دهند.در صورتیکه برنامه دارای خطا باشد آن را به برنامه نویس ارجاع میدهند.

طریقه اجرای برنامه های نوشته شده توسط زبان برنامه نویسی #C

برنامه هایی که توسط زبان #c نوشته میشوند خروجی های متنفاوتی دارند.

یک نوع از خروجی منجر به تولید فایل های از نوع dll میشوند که در آینده توسط دیگر برنامه ها مورد استفاده قرار میگیرند.

نوع دیگر را توسط اعمال برخی از تنظیمات میتوان با پسوند exe ذخیره نمود.در صورتیکه برنامه خود را بشکل پسوند EXE ذخیره نمایید ،میتوانید بدون نیاز به دیگر برنامه ها از آنها استفاده نموده و خروجی بگیرید .

در عکس زیر تعدادی از کارمندان طراحی زبان #c را ملاحظه میفرمایید که دو تن از آنان نیز ایرانی هستند!

برنامه نویسی به زبان #C - دوره آموزشی #C

+ نوشته شده در  دوشنبه 16 مهر 1397ساعت 0:21  توسط miracle 

جدیدترین مدل سفره عقد ۲۰۱۸

سفره عقد و المان هایش در حقیقت تصویری از شکل گیری خانواده است.این جزئیات شامل قرآن ،آیینه و شمعدان ،نبات ،مغزهایی مانند گردو /فندق و بادام ، نان  و پنیر سبزی ,کله قند و عسل است.برخی از خانواده ها نیز بنا بر رسومات خاص خود اسفند ،گندم یا برنج ،چای و رازیانه را نیز در سفره عقد میگنجانند..

در قدیم الایام سفره عقد بشکلی سنتی چیده میشد و وسایل سفره عقد از منزل داماد به منزل عروس برده شده و توسط خانواده عروس چیده میشد.اما امروزه با تغییر سلایق آغلب زوجین تمایل دارند که این سفره با تزئیناتی همراه باشد که به روزترین ها را شامل شود.بعنوان مثال گل آرایی و میوه آرایی همراه با به روز ترین روش ها موجب زیباتر شدن هرچه بیشتر سفره عقد میشود.

چیدمان کلی سفره عقد

بطور کلی آیینه و شمعدان را بالای سفره و درست در مقابل عروس و داماد بطوری قرار میدهند که تصویر عروس و داماد درون  آیینه قابل دیدن باشد.در قدیم که سفره ها کوچک تر بود ،قرآن را در نزدیکی آیینه و شمعدان قرار میدانند اما امروزه که سفره ها بشکلی گسترده تر چیده میشوند ،قران را نزدیک به عروس و داماد قرار میدهند بشکلی که دسترسی عروس و داماد به هنگام قرائت صیغه عقد به آن آسان باشد.همچنین به منظور زیباتر شدن طراحی سفره عقد میتوانید قران را بر روی رحل قرار داده و یا بر روی سجاده بگذارید.

اما بطور کلی چند سبک در چیدمان سفره عقد وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها میپردازیم:

چیدمان سفره عقد به سبک مدرن

این نوع از چیدمان سفره عقد امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار است.در این نوع از چیدمان اجزای اصلی آب و آیینه است.همچنین شمع و گل نیز در این سبک استفاده زیادی دارد.استفاده از ظروف محدودیت خاصی ندارد اما اصولا جنس ظروف از شیشه و یا کریستال است.میتوان درون ظروف آب ریخته و میوه هایی نظیر سیب قرمز و یا انار داخل آنها انداخت.همچنین بکار بردن گلبرگ گل نیز زیبایی خاصی به سفره میدهد.

در نگاه اول به این نوع از سفره عقد چیزی که جلب توجه میکند آئینه ،شمع و گل است و اجزای اصلی سفره در حاشیه قرار دارند.

در زیر سفره نیز بجای پارچه از ایینه استفاده میگردد.اما در صورتیکه قصد دارید هزینه شما به حداقل برسد میتوانید از حریر و یا ساتن سفید استفاده نمایید.اساس چیدن نیز بشکلی ساده است و هرچه بیشتر سادگی رعایت شود ،به چیدمان مدرن نزدیک تر میشوید.

چیدمان سفره عقد به سبک سنتی

در چیدمان این نوع سبک از سفره عقد از ظروف قدیمی و یا ظروف جدیدی که طرحی قدیمی دارند استفاده میشود.برای زیر اجزای سفره از پارچه هایی نظیر ترمه ،مخمل های سوزن دوزی شده و یا امثال اینها که ماهیتی قدیمی دارند استفاده میشود.علاوه بر این موارد میتوان از گندم و یا برنج بشکلی که بر روی زمین بشکلی مسطح پهن شده اند استفاده نمود.رنگ غالب در این نوع از سفره ابی فیروزه ای ،کرم و رنگ های گرمی مانند قرمز و یا قهوه ای است.همچنین در این نوع از تزئین سفره عقد استفاده از دیوان اشعار حافظ در کنار قران کاربرد دارد.دقت نمایید در این نوع از چیدمان استفاده از گل آرایی به حد زیاد مرسوم نیست و گل آرایی را با میزان حداقل آن اجرا میکنند تا اجزای اصلی سفره بیشتر به چشم بیاید.

چیدمان سفره عقد به سبک کلاسیک

این نوع از تزئین سفره بشکلی است که محدودیت خاصی را برای شما ایجاد نمیکند.بدین منظور میتوانید از انواع ظرف های شیشه ای یا کریستال ، ظروف با طرح هایی قدیمی ، ظروف برنزی و … استفاده نمایید .همچنین استفاده از مجسمه های برنزی نیز در این سبک بسیار مرسوم است.در این سبک ، استفاده از رنگ ها محدودیت خاصی ندارد و از تمام تناژها میتوان استفاده نمود .همچنین همانطور که در بالاتر نیز ذکر شد برای زیر سفره نیز محدودیت خاصی وجود ندارد.استفاده از حریر ،ساتن ،انواع پارچه های قدیمی نظیر پارچه های خامه دوزی و یا سوزن دوزی نیز استفاده میشود.در این سبک از چیدمان ، گل آرایی جزء جدایی ناپذیر چیدمان است و در هر شرایطی من جمله بودجه اندک نباید گل آرایی را از سفره حذف نمایید.حتی اگر لازم باشد که دیگر اجزا را با قیمت نازلتر تهیه نمود اما گل ارایی نباید حذف گردد.

یکی از خدمات مجالس که توسط تشریفات عروسی ارائه میگردد، تزیین سفره عقد می باشد.

برای تزیین سفره عقد ، تیم متخصص تشریفات مجالس  از متدهای روز دنیا و همچنین مطابق با سلیقه عروس و داماد استفاده می نماید.

برخی از عروس و داماد ها برای زیبایی هر چه بیشتر سفره عقد خود، از باغ عروسی استفاده می نمایند.

تزیین سفره عقد 2018سفره عقد - تشریفات عروسی سفره عقد - تشریفات مجالس جدیدترین سفره عقد 2018 - خدمات مجالس جدیدترین مدل سفره عقد بهترین مدل سفره عقد 2018

 

 

+ نوشته شده در  دوشنبه 16 مهر 1397ساعت 0:09  توسط miracle 

استخدام برنامه نویس

 

استخدام برنامه نویس - آموزشگاه برنامه نویسی - آموزشگاه طراحی سایت

امروزه با ازدیاد روز به روز افراد متخصص در هر رشته ،کارفرمایان بشکل گزینشی و با سخت گیری بیشتری نسبت به امر استخدام اقدام مینمایند.لذا برای اینکه در امر استخدام شدن ،حاشیه امنتان بیشتر شود لزوما مجبور به افزایش تخصص و مهارت خود هستید.اما برای استخدام شدن نیاز به دانستن چه نکاتی است که با توجه به انها میتوانید بدون اینکه حس بردگی به شما دست دهد ،میتوانید در شرکت دلخواهتان استخدام شوید؟

همچنین اگر شما بعنوان یک مدیر قصد استخدام برنامه نویس را دارید ،نیاز به دانستن یک سری نکات هستید که با توجه به آنها میتوانید بهترین فرد را از بین رزومه های رسیده انتخاب نمایید.

در این مقاله قصد بررسی مواردی را داریم که چه برای مدیران و چه برای برنامه نویسان در امر استخدام برنامه نویس مهم است بدانها توجه شود.با ما همراه باشید.

میخواهید استخدام شوید؟

اولین قدم برای استخدام شدن در سمت برنامه نویس ، این است که شما از ابتدا دوره های تخصصی مربوط به برنامه نویسی و طراحی وب سایت را در بهترین آموزشگاه برنامه نویسی آموزش ببینید.

اولین قدم : دوره آموزشی html/css جامع

دومین قدم: دوره آموزشی بوت استرپ 

برای برنامه نویسی باید به تگ های html /css و کلاس های بوت استرپ آشنا باشید و نیازی به تسلط کامل و طراحی قالب حرفه ای نمیباشد .

سومین قدم: دوره آموزشی جاوااسکریپت و جی کوئری

برخی از افراد مبتدی فکر میکنند که نیازی به یادگیری سه دوره آموزشی بالا نیست و فقط باید زبان برنامه نویسی مورد نظر خود را آموزش ببینند.

ولی این تفکر بسیار اشتباه است . تسلط به جاوااسکریپت و جی کوئری یکی از ملزومات حرفه ای شدن در برنامه نویسی است.

چهارمین قدم: انتخاب یکی از زبان های برنامه نویسی PHP  یا ASP.NET است .

دوره آموزشی PHP

دوره آموزشی ASP.NET

انتخاب زبان برنامه نویسی به علاقه و هدف شما و همچنین بررسی نیاز بازار کار دارد.

برخی افراد هم به سراغ زبان برنامه نویسی جاوا می روند و دوره آموزشی اندروید و یا دوره آموزشی IOS را انتخاب می کنند.

دقت نمایید که این آموزش صرفا برای افرادی است که تازه میخواهند وارد بازار کار شوند و تجریه و سابقه کاری اندکی دارند.در غیر اینصورت اگر سابقه کاری بالایی دارید چندان نیازی به دانستن این موارد ندارید زیرا هر کجا که پا بگذارید استخدام خواهید شد.بدون چون و چرا و این شما هستید که شرایط را تعیین میکنید!

قبل از هر چیز نیاز به یک رزومه کاری دارید.رزومه نویسی اصول و قواعدی دارد که برای موفقیت در مصاحبه لازم است آن ها را رعایت نمایید.برنامه نویسی امری است که با ظرافت همراه است و طراحی رزومه شما نمایان گر تخصص های شماست.در صورتیکه رزومه شما دارای بهم ریختگی باشد و نامنظمی در آن دیده شود ،یک امتیاز منفی برایتان است.

برای اینکه یک مصاحبه موفق داشته باشید بهتر است قبل از اینکه به محل مورد نظر مراجعه نمایید ،چندین بار شرایط را به همراه سوالات احتمالی که ممکن است از شما بپرسند را در ذهن خود مرور کنید، تا غافلگیر نشوید.همچنین سابقه ای از فعالیت های شرکت و حوزه عملیاتی آنها را داشته باشید.همچنین دانستن فناوری هایی که از آن استفاده میکنند، نیز بسیار مهم است.

در مورد یک برنامه نویس موفق ،داشتن اعتماد به نفس بسیار مهم است زیرا در شرایط حاد و بحرانی ،اعتماد به نفس است که به کمکش میاید و به حل مشکلات کمک میکند در غیر اینصورت با دیدن اولین خطا ممکن است جا بزند!اما در این مورد افراطی عمل نکنید.سعی کنید علاوه بر داشتن اعتماد به نفس رفتاری خاشعانه داشته باشید و به صرف داشتن یک مدرک دانشگاهی توقع نداشته باشید در اولین مصاحبه خود مهر تایید را بگیرید .

مورد بعدی که در امر اسخدام باید رعایت نمایید این است که واقع بین باشید.نباید به محض ورود به یک شرکت و بدون داشتن سابقه کار توقع یک حقوق بالا را داشته باشید .زیرا مزایا و حقوق بالا لازمه داشتن تجربه و سابقه کاری است و نه صرفا با داشتن یک مدرک در دست.زیرا برنامه نویسی کاری است که رابطه مستقیمی با تجربه دارد و به صرف یک مدرک دانشگاهی نمیتوان کار یک برنامه نویس  با سابقه را انجام داد.همچنین به طرف مقابلتان نیز اجازه ندهید توقعات بیش از حد از شما داشته باشد.بهتر است در جلسه مصاحبه هرانچه که در توان دارید را بدون کم و زیاد عنوان نمایید.

وقت شناس بودن نیز در زمان مصاحبه بسیار مهم است .

اما در نهایت چیزی که شانس شما را در امر موفقیت در مصاحبه و به تبع آن استخدام بالا میبرد ، دانش فنی شماست.چیزی که در مصاحبه بصورت تئوری توضیح داده میشود و باید بتوانید بخوبی در مورد مهارت هایتان صحبت نمایید.

میخواهید استخدام کنید؟

استخدام برنامه نویس برای یک پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است.زیرا در صورتیکه فردی ناشایست را انتخاب نمایید ریسک آسیب رسیدن به پروژه شما بالا خواهد رفت.لذا در صورتیکه قصد استخدام یک برنامه نویس را دارید به نکاتی که در ادامه مقاله بدان ها خواهیم پرداخت دقت نمایید:

  • توجه به شخصیت برنامه نویس:

برای بسیاری از مدیران منش و شخصیت کارمند بسیار مهم تر از تجربه کاری اوست.زیرا با توجه به منش و شخصیت وی میتوان میزان حصول به نتیجه را تخمین زد.در صورتیکه فرد تجربه کافی در کد نویسی داشته باشد اما روحیه کار تیمی نداشته باشد ، نمتوان بر روی موفقیت وی چندان حساب باز نمود.

  • برنامه نویس جدید+پروژه کوچک

اگر به تازگی یک برنامه نویس استخدام نموده اید و یا قصد چنین کاری را دارید بهتر است او را با سپردن یک پروژه کوچک ارزیابی نمایید.زیرا توسط یک پروژه کوچک زودتر به جواب خواهید رسید و فرصت را برای ارزیابی دیگر روزمه ها از دست نخواهید داد.پس از استخدام نیز سعی نمایید با سپردن پروژه های کم اهمیت تر به تازه وارد شرکتتان ،عملکرد او را مورد بررسی قرار دهید.در ضمن این کار، میتوانید میزان خلاقیت او را در ارائه راهکار جدید ،سرعت وی در یافتن راه حل جدید و روحیه تیمی وی را مورد ارزیابی قرار دهید.

  • توجه قابلیت های کلی بجای تبحر در یک زمینه

با توجه به اینکه روز به روز تکنولوژی های جدیدتری به بازار میاید و به دنبال آن دانش جدیدی را برای حل مسائل میطلبد ،بهتر است بجای استخدام فردی که در یک زمینه تبحر دارد ،فردی را در نظر بگیرید که بتواند خود را با شرایط روز تطبیق دهد و از پس تمام خواسته ها برآید.

  • سوالات بی مورد نپرسید

سعی نکنید با پرسیدن سوالات نابجا ،مچ طرفتان را بگیرید.اینکه زبان جاوا در چه سالی و توسط چه پروسه ای ساخته شد دردی را از پروژه دوا نمیکند.بنابراین سوالاتی را مطرح نمایید که چالشی هستند و میتوانید توسط آنها مهارت برنامه نویس را مورد بررسی قرار دهید.بعنوان مثال سوالاتی چون «در صورتیکه چندین نفر بر روی داده مشترک کار میکنند و آنرا ویرایش مینمایند ،اختلافات پیش آمده در اپلیکیشن را چگونه مدیریت میکنید؟»

  • حساسیت بخرج دهید

برای استخدام سعی نکنید اولین کسی که نظرتان را جلب نمود را استخدام نمایید.مدتی را برای این کار اختصاص دهید و از اینکه در کارتان وقفه افتاده نگران نباشید.صبر کنید تا فردی لایق را پیدا نمایید زیرا در صورتیکه فردی ناشایست را استخدام نمایید ممکن است پس از صرف دو ماه متوجه شوید که از پس براوردن احتیاجات شما بر نخواهد آمد و بخواهید او را اخراج نمایید.در صورتیکه میتوانستید این زمان را صرف یافتن شخص بهتری نمایید.

همچنین در صورتیکه متوجه شدید انتخابتان غلط است به سرعت عذر وی را بخواهید زیرا برنامه نویسی کاری تیمی است و فردی که نتواند کار خود را بخوبی انجام دهد ،به دیگر اعضا و کل پروژه خسارت وارد میکند.

+ نوشته شده در  جمعه 13 مهر 1397ساعت 0:17  توسط miracle 

باغ عروسی مختلط

 

باغ عروسی مختلط - باغ عروسی تهران - بهترین باغ عروسی

جشن ازدواج مراسمی است که در زندگی افراد تنها یکبار اتفاق می افتد لذا تمام عروس و داماد ها دوست دارند که این شب به بهترین شکل ممکن برگزار گردد.بنابراین سعی میکنند که تمام تلاش خود را انجام دهند تا در این مراسم سنگ تمام بگذارند و طوری شرایط را انتخاب نمایند که خواسته های خود ،خانواده و میهمانانشان را براورده سازد.

در کشور ما برگزاری مراسم مختلط  در تالار به دلیل سنت و مذهب ممنوع می باشد . در مقابل تمام دختران دوست دارند در مهمترین شب زندگی خود در کنار تمام اعضای خانواده خود اعم از پدر و برادران خود باشند و خاطرات خوبی را در این شب از آن خود کنند.

بدین منظور میتوان مراسم عروسی را در منزل عروس و یا داماد برگزار کرد.این امر در قدیم که خانه ها متراژ زیادی داشتند ،امکان پذیر بود و عروسی را در خانه ها و در حیاط برگزار میکردند.علاوه بر اینکه در این زمان متراژ خانه ها کمتر شده و نمیتوان از میهمانان پذیرایی نمود ،حیاط ها نیز به آپارتمان تبدیل شده که این موضوع برگزاری مراسمی که با پذیرایی از تعداد میهمانان زیاد همراه است ،به دلیل مزاحمت صوتی برای همسایگان عملا امکان پذیر نیست.

اما آیا دست کشیدن از این خواسته با محدودیت فضای خانه ها به بن بست میرسد؟خیر.راه حل این موضوع برگزاری مراسم در یکباغ عروسی است.ایده و انتخابی که امروزه توسط عروس و داماد ها بیشتر از برگزاری مراسم در یک تالار عروسی طرفدار دارد و روز به روز برا کسانیکه مراسم خود را در محیط باغ عروسی برگزار میکنند ،به دلیل مزایایی که دارد ، افزوده میشود.

باغ عروسی مختلفی وجود دارند که با رعایت شئونات و قوانین کشور اقدام به اجاره امکانات خود برای برگزاری مراسم عروسی را میدهند.علاوه بر این برخی باغ عروسی ها وجود دارند که علاوه بر برخورداری از محیط مختلط ،امکاناتی را دارند که امکان جدا بودن محیط بانوان از آقایان را نیز فراهم میکند.این باغ های عروسی برای خانواده های سنتی تر نیز مناسب است زیرا هم میتوان ویژگی های تالار را نظیر جدا بودن محیط آقایان و بانوان و مسقف بودن محیط و آسودگی خاطر به دلیل تغییرات آب و هوا را از آن خود کرد و هم مزایای باغ عروسی را مانند استفاده از محیطی شاد و مفرح ،جذابیت و تازگی محیط برای میهمانان ،استفاده از هوایی آزاد ،استفاده از کافی شاپ و چایخانه سنتی ، وجود بازارچه سنتی و … و صد البته امکان اینکه میهمانان و عروس و داماد بتوانند در کنار خانواده هایشان باشند را به شما میدهد.

تشریفات مجالس 

تشریفات عروسی

خدمات مجالس 

+ نوشته شده در  جمعه 13 مهر 1397ساعت 0:09  توسط miracle